Praca nad budową wizerunku firmy to delikatne zadanie, opierające się na działaniach z zakresu różnorodnych dziedzin. Jedną z nich jest niewątpliwie dystrybucja gadżetów z nadrukiem mających wywołać asocjacje z daną firmą. Te gadżety z logotypem powinny być w pierwszej kolejności przydatne – w takim przypadku osoby nimi obdarowane będą regularnie z nich korzystali, a przez to będą bardziej zżyci z marką. Wobec tego firmy decydujące się na tę formę promocji przeważnie zamawiają takie gadżety jak zeszyty, torby czy power banki. Dużym powodzeniem cieszą się także smycze oraz breloki z nadrukiem. Dlaczego opłaca się je zamówić? Do czego najlepiej je wykorzystać?
Smycze z logo – gadżet nie tylko dla promocji
Źródła powodzenia breloków i smyczy z nadrukiem nie trzeba daleko szukać. O ich popularności jako gadżetów stosowanych w marketingu decydują w szczególności ich niska cena produkcji, zbliżony do przeważnie paru PLN za sztukę. To powoduje, że bez przeciążenia firmowych wydatków, można kupić ich znaczną ilość. Nie jest to bez znaczenia dla podmiotów szykujących się na większe działania marketingowe, opierające się między innymi o rozdawanie gadżetów setkom osób, np. klientom sklepu albo gościom firmowego pawilonu podczas targów. Smycze z logo są także często nabywane przez firmy dla zatrudnionych w nich pracowników – pozwalają wygodnie nosić plakietki z ID i przepustki używane do otwierania drzwi.
Breloki reklamowe – przydatne gadżety
Co natomiast z brelokami? Najważniejsza przyczyną, dlaczego właściciele firm entuzjastycznie sięgają po breloki reklamowe jest ich potężna duże zróżnicowanie. Wśród nich są zarówno te używane jako zwykły gadżet do kluczy, jak i breloki o wysokiej użyteczności, jak przykładowo metry, latarki czy otwieracze do butelek.