Liderami w branży centrali telefonicznych są Slican, Panasonic i Platan, które mają bardzo duże doświadczenie w produkowaniu centrali telefonicznych oraz szeroki wybór modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny nawet najbardziej wymagającego biura.
Centrale telefoniczne – gdzie będą przydatne?
Centrala telefoniczna urządzenia zaprojektowane do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centralki telefoniczne pozwalają zaoszczędzić więcej czasu osób dzwoniących, uprościć funkcjonowanie instytucji oraz w wielkim stopniu zmniejszyć ponoszone koszty. Wszystkie centralki telefoniczne umożliwiają przekazywanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w firmie bez żadnych kosztów (w obrębie centrali) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na zablokowania wyjść na połączenia komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centrala daje możliwość przyznania każdemu abonentowi wewnętrznego numeru dozwolonego, który pozwala na połączenia zewnętrzne. Ma ona również taryfikację połączeń, które zostają zapisane w pamięci centrali dzięki czemu mamy możliwość kontroli takich parametrów jak numer wewnętrzny i zewnętrzny, godzina rozmowy oraz przybliżony koszt.