Żadne przedsiębiorstwo w XIX w. nie obejdzie się bez działań marketingowych. Dziś reklama przybiera przeróżne formy: umieszcza się ją w telewizji, w internecie i na portalach społecznościowych. Ale nadal nie porzuca się tradycyjnych nośników reklamy, np. kalendarzy czy ulotek. Wykorzystuje się także jeszcze jeden model działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy szczególnie uwielbiają – reklamę za pomocą gadżetów.
Dlaczego konsumenci cenią sobie gadżety reklamowe?
Ewentualni kontrahenci oraz konsumenci lubią różnego rodzaju gadżety, bowiem (w odróżnieniu do innych form reklamy) są one konkretną rzeczą, która niejednokrotnie jest bardzo funkcjonalna, dzięki czemu zostaje z nimi na dłużej. Ciężko znaleźć kogoś, kto odmówi przyjęcia w kancelarii bądź w banku ołówka lub torby zakupowej. Są to wszak przedmioty, które zawsze powinno się mieć ze sobą. A co najważniejsze – taka rzecz nic nie kosztuje! Tymczasem wykorzystując raz za razem taki gadżet, klient stale obcuje z hasłem reklamowym marki, od której go dostał, tym samym automatycznie zostawia ona mocny ślad w jego pamięci.
Hurtownia gadżetów reklamowych – sitodruk tekstyliach oraz drewnie
Sitodrukumożliwia nadruk zarówno na powierzchniach drewnianych, powierzchniach plastikowych, jak i tkaninie, w związku z tym jest jedną z najbardziej rozpowszechnionych metod, z których korzysta się przy personalizacji gadżetów reklamowych. Najczęściej kupowanym gadżetem tekstylnym, jest rzecz jasna odzież reklamowa – zwykle wykonuje się nadruki na koszulkach, a w ostatnich latach też na kamizelkach, bluzach oraz czapkach. Dodatkowo można nanieść logo firmowe na etui na klucze, torbie bawełnianej oraz ręczniku. Jeżeli zależy nam na obszernym wyborze opcji nadruku, należy zajrzeć na ofertę hurtowni odzieży reklamowej. Na jednej stronie można wtedy zamówić nie tylko koszulki i odzież z nadrukiem, ale też np. breloczki, torebki czy zawieszki do bagażu, co przyśpieszy organizację każdej kampanii marketingowej.