Jakie problemy wykrywa SEO audyt?

Pojęcie audytu – cytując definicję internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza ewaluację spółki, firmy czy przedsiębiorstwa pod kątem rozmaitych obszarów, między innymi organizacyjnych i finansowych, a także ocenę możliwości przyszłego rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższe, jest zatem audyt SEO? Jest to dokładna analiza strony www, sprawdzająca różne jej elementy, jak hierarchię nagłówków, kod strony, tytuły i opisy meta, prędkość wczytywania się strony i wiele innych aspektów. Nie licząc samego wyliczenia błędów i nieprawidłowości, w szczegółowym audycie SEO powinny znaleźć się też zalecenia co do rozwiązania odnalezionych problemów.…

Czytaj więcej

Blogi o zdrowiu w sieci – ciekawostki o zdrowiu i przydatne informacje

W sieci można niesłychanie łatwo wyszperać informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie w szczególności pytanie w wyszukiwarki Google o kwestie zdrowotne, nierzadko nawet poprzedzając ostateczną decyzję o wizycie u lekarza długim surfowaniem po sieci z nadzieją na odszukanie na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Ale czy to rozsądny sposób stosowania wiedzy dostępnej na stronach o urodzie i zdrowiu? Strona o zdrowiu jako świetne źródło pomocniczej wiedzy W ogromie artykułów o medycynie, dietach i zabiegach estetycznych udostępnianych online jest niemało solidnych treści opracowanych zarówno przez specjalistów, jak i…

Czytaj więcej

PBN – czym jest i jakie daje możliwości?

Żeby klient znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, lecz również postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony i to czy regularnie dodawane są do niej nowe fachowe i przydatne dla klienta informacje. Jednak nie wolno także zignorować tzw. link buildingu, czyli zdobywania linków prowadzących do strony. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystywanie PBN – prywatnej sieci portali. Private blog network – kto wykorzystuje PBNy? PBNy są prywatne, gdyż są zakładane a potem kierowane przez jeden podmiot (zazwyczaj…

Czytaj więcej

Chcesz założyć sklep internetowy? Rozważ sklep WooCommerce

Zamierzasz założyć sklep online? Jeśli posiadasz już stronę firmową na WordPressie, jak również jeśli nie dysponujesz żadną stroną internetową i startujesz od zera, sklep na wtyczce WooCommerce jest wspaniałym wyjściem. Tworzenie sklepów WooCommerce – plusy tej wtyczki Z uwagi na to, jak ogromnym powodzeniem mogą pochwalić się strony tworzone z wykorzystaniem WordPressa, nie trudno wywnioskować, iż ekspresowo opracowano wtyczkę pozwalającą na uruchomienie sklepu e-commerce na tym systemie zarządzania treścią. WooCommerce, bowiem taka nazwę nadano owej wtyczce, posiada moc atutów. Podobnie jak stronę na WordPress, sklep WooCommerce da się bez trudu…

Czytaj więcej

Kompendium atrakcji turystycznych w Małopolsce – wszystko na jednym portalu

Mimo, że małopolskie jest jednym z mniejszych województw w Polsce, ma ono sporo do zaoferowania zarówno turystom z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, dlatego nieraz ciężko znaleźć coś dla siebie w gąszczu wiadomości o godnych zwiedzenia zabytkach oraz planowanych wydarzeniach kulturalnych bądź sportowych w Małopolsce. Gdzie szukać rzetelnych informacji o ciekawych miejscach w Małopolsce? Żeby przybliżyć wszystkim atrakcje turystyczne tego województwa, powstała witryna visitmalopolska.pl. Znajdziesz tu wiedzę nie tylko o nieznanych i znanych zabytkach oraz miejscach w Małopolsce, jak również o pokazach i eventach…

Czytaj więcej

Optymalizacja stron – dlaczego to ważne?

Zapłaciłeś krocie za firmową stronę internetową, jednak ona nie zdobywa nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana i posiada nowoczesne rozwiązania, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo Twoich starań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w małej zauważalności w sieci. Klienci zwykle używają Google – dobry biznesmen musi więc zatroszczyć się o to, by witrynę jego przedsiębiorstwa użytkownicy znaleźli bez żadnych trudności. Jak to zrobić? Należy rozpocząć od samej witryny, optymalizując ją z myślą o wytycznych internetowego giganta – Google. Optymalizacja stron – co to jest? Optymalizacja strony to…

Czytaj więcej

YouTube SEO, czyli jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube

Ponad 2 miliardy użytkowników i 500 godzin wideo przesyłanego do serwisu w każdej minucie – tak krótko można opisać popularność YouTube. Czy to wciąż jest dobre miejsce dla nowych kanałów? Jak poprawić widoczność filmów? Czy możliwe jest pozycjonowanie filmów? Wyszukiwarka w YouTube Wyszukiwanie nowych treści w YouTube opiera się na wynikach wyszukiwania i rekomendacjach (strona główna, proponowane filmy). Wyszukiwarka, która jest częścią serwisu, działa w sposób zbliżony do wyszukiwarki Google. Każdy film poddawany jest ocenie przez algorytmy, na podstawie której wyniki dla danego zapytania wyświetlane są w odpowiedniej kolejności. Na…

Czytaj więcej

Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w XXI w. obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Zalecamy kierować się wskazówkami ekspertów. Google doradza, jak znaleźć dobrą firmę SEO Nie można negować, iż cała branża SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron…

Czytaj więcej

Przekierowanie 301 i 302 (redirect permanent i temporary) – czym są, jak prawidłowo je wykonać i jaki mają wpływ na SEO?

Chociaż koncepcja przekierowania wydaje się prosta, niektórzy deweloperzy zapominają o jej stosowaniu lub stosują ją niepoprawnie. Czym właściwie jest przekierowanie, kiedy warto je stosować oraz jaki ma wpływ na pozycjonowanie? Na te pytania odpowiadamy w artykule na przykładzie przekierowań 301 i 302. Czym jest przekierowanie oraz jakie są jego rodzaje? Przekierowanie to mechanizm, który automatycznie przenosi użytkownika oraz roboty indeksujące pod nowy adres. Występuje kilka rodzajów przekierowań, jednak najpopularniejsze to te oznaczone kodem 301 oraz 302. Dla użytkowników nie ma znaczenia, który z nich zostanie wykorzystany. W obu przypadkach zostanie…

Czytaj więcej

Co da Ci profesjonalne projektowanie stron internetowych?

Wygoda witryn www bierze się przede wszystkim z ich projektów. Projektując strony internetowe należy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale także przyzwyczajeniach klientów – gdy nawigacja po stronie przysporzy im problemów, od razu wejdą na inną stronę lub wybiorą usługi konkurencji. By zatem strona dała nam spodziewane korzyści, należy zadbać o to, by była prawidłowo zaplanowana. Jak więc prezentuje się właściwie stworzona witryna? Co zrobić, by internauci nie wyłączyli jej za prędko? ABC projektowania stron internetowych Centralną regułą, jaką powinniśmy sugerować się tworząc witryny internetowe jest odznaczenie najważniejszych…

Czytaj więcej