Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w XXI w. obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Zalecamy kierować się wskazówkami ekspertów. Google doradza, jak znaleźć dobrą firmę SEO Nie można negować, iż cała branża SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron…

Czytaj więcej

Przekierowanie 301 i 302 (redirect permanent i temporary) – czym są, jak prawidłowo je wykonać i jaki mają wpływ na SEO?

Chociaż koncepcja przekierowania wydaje się prosta, niektórzy deweloperzy zapominają o jej stosowaniu lub stosują ją niepoprawnie. Czym właściwie jest przekierowanie, kiedy warto je stosować oraz jaki ma wpływ na pozycjonowanie? Na te pytania odpowiadamy w artykule na przykładzie przekierowań 301 i 302. Czym jest przekierowanie oraz jakie są jego rodzaje? Przekierowanie to mechanizm, który automatycznie przenosi użytkownika oraz roboty indeksujące pod nowy adres. Występuje kilka rodzajów przekierowań, jednak najpopularniejsze to te oznaczone kodem 301 oraz 302. Dla użytkowników nie ma znaczenia, który z nich zostanie wykorzystany. W obu przypadkach zostanie…

Czytaj więcej

Co da Ci profesjonalne projektowanie stron internetowych?

Wygoda witryn www bierze się przede wszystkim z ich projektów. Projektując strony internetowe należy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale także przyzwyczajeniach klientów – gdy nawigacja po stronie przysporzy im problemów, od razu wejdą na inną stronę lub wybiorą usługi konkurencji. By zatem strona dała nam spodziewane korzyści, należy zadbać o to, by była prawidłowo zaplanowana. Jak więc prezentuje się właściwie stworzona witryna? Co zrobić, by internauci nie wyłączyli jej za prędko? ABC projektowania stron internetowych Centralną regułą, jaką powinniśmy sugerować się tworząc witryny internetowe jest odznaczenie najważniejszych…

Czytaj więcej

Klienci szukają firm online – o pozycjonowaniu stron www Kraków

Ogólna dostępność internetu oraz prostota korzystania z niego w celu wyszukania potrzebnych towarów i usług spowodowała, że każda firma chce aktualnie być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo założenie strony www nie oznacza, że klienci nas znajdą – ważna jest wszak widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo małych firm, które świadczą usługi jedynie w określonym województwie lub nawet w jednym mieście, na przykład w Białymstoku lub w Krakowie, zastanawia się, czy opłaca się im pozycjonować stronę firmową. Tymczasem odpowiedź jest prosta – oczywiście! Pozycjonowanie lokalne to szansa…

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepów i stron w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie to wiele działań ,które dążą do zwiększenia obecności stron w organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia przychodów firmy. Drugim plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, produktu czy też usługi. Algorytm Google analizuje każdą stronę internetową na podstawie prawie dwustu różnych wskaźników. Wynik tej ewaluacji wpływa na to, na której pozycji strona bądź jej podstrona wyświetli się użytkownikowi przeglądarki w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za główne czynniki rankingowe eksperci ds.…

Czytaj więcej

Różne typy pozycjonowania – long tail, okresowe, lokalne

Funkcjonują trzy popularne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, Dzień Ojca lub Światowe Dni Młodzieży. Ten rodzaj pozycjonowania jest wyjątkowo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie znaleziona i użyta z należytym wyprzedzeniem. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki i gastronomii. Przeważnie należy rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową bądź uaktualnioną…

Czytaj więcej

WordPress – komu powierzyć opiekę nad stroną www na tym CMS-ie?

WordPress, który został opracowany głównie jako oprogramowanie blogowe, w mgnieniu oka stał się niezwykle popularnym CMS-em. Ponieważ jest szybki i bez trudu można opanować podstawy jego obsługi, stosuje się go obecnie do projektowania wielopłaszczyznowych stron oraz sklepów e-commerce. Jednak ten system zarządzania treścią bywa powodem przykrych niespodzianek, toteż ważną i konieczną usługą staje się opieka techniczna nad stroną www. Z jakiego powodu należy zlecić opiekę nad stroną www specjaliście? Fundamentalnym warunkiem bezpieczeństwa strony jest bez wątpienia aktualizowanie jej do obowiązującej wersji CMS-a. W wielu przypadkach jednak przedsiębiorstwa po uruchomieniu strony…

Czytaj więcej