Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Niezbędne informacje o tym, jak zatrudnić firmę SEO. Przekonaj się!

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w XXI w. obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Zalecamy kierować się wskazówkami ekspertów.

Google doradza, jak znaleźć dobrą firmę SEO

Nie można negować, iż cała branża SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i cały czas rozwija się praktycznie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo obecności licznych opcji, jak między innymi Yandex, Rambler bądź Bing, wciąż kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w internecie, powinien pracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, z reguły nie jest to osiągalne bez wsparcia ekspertów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i przygotowało krótki kurs, jak zatrudnić solidną firmę SEO.

Cechy dobrej firmy SEO według Google

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie objaśnia, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez comiesięczne raportowanie oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność oceny budżetu i czasu niezbędnego do zakończenia zakładanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak działa branża klienta, jakie są jego cele i kto stanowi jego najsilniejszą konkurencję.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje też, iż solidna agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, często dającym wymierne efekty przeważnie po paru miesiącach działań.

Powiązane wpisy