Różne typy pozycjonowania – long tail, okresowe, lokalne

Na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/ zlecisz skuteczne pozycjonowanie stron

Funkcjonują trzy popularne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, Dzień Ojca lub Światowe Dni Młodzieży. Ten rodzaj pozycjonowania jest wyjątkowo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie znaleziona i użyta z należytym wyprzedzeniem. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki i gastronomii. Przeważnie należy rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową bądź uaktualnioną treść strony internetowej.

Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon

Inny typ pozycjonowania to słuszne i wypróbowane wyjście dla osób posiadających niewielki budżet na reklamę. Dzięki odpowiedniemu dobraniu fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads ulegną istotnej obniżce. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także dużo mniejszą konkurencję. Istotne jest także to, iż coraz powszechniejszy jest trend wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– golarka Eldom G42 czarna,
– telefon Samsung Galaxy A40 niebieski,
– buty puma Drift Cat czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle istotne szczególnie dla sklepów internetowych. Za sprawą tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę produktów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę zazwyczaj:
– państwo (np. “kompozytor Polska”)
– miejscowość (“gitarzysta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Jeżyce”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do klientów przebywających na danym obszarze. Taka metoda pozycjonowania jest stosowana też wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na promocję i nie ma możliwości walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “sklep obuwniczy”, to “sklep obuwniczy Kraków”.

Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Powiązane wpisy