Aby skorzystać z porad profesjonalistów z agencji reklamowej Kraków, skieruj się na k-myk.pl.
Działania reklamowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy właścicielem sklepu, wytwórcą czy usługodawcą. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. marketingu, natomiast niewielkie firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, zwykle poszukują pomocy u zewnętrznych agencji reklamowych.
W jakich działaniach pomoże Ci agencja reklamowa?
Agencja marketingowa to grupa twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami znakomicie orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – plakatów, ulotek, billboardów czy stoisk targowych. Agencja marketingowa przygotuje też przyciągające, unikatowe teksty na stronę internetową firmy, a także zaplanuje schemat komunikacji z klientami poprzez popularne portale, takie jak Facebook, Instagram lub Twitter.
Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów czy targów, które najczęściej wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające budowę wykwalifikowanej i zżytej ze sobą ekipy pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie imprezy integracyjnej lub opracowanie planu szkoleń. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności reklamowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.
Dane firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]