Wirtualny spacer z modelem 3D to świetny sposób na zaprezentowanie potencjalnym klientom naszej powierzchni usługowej, biura czy nieruchomości, które mają zamiar np. wynająć. Dla większości osób okazja do obejrzenia danego pomieszczenia przed wyborem konkretnej oferty jest niezmiernie istotna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, pomożemy im podjąć korzystną dla nas decyzję. Ale czym są wirtualne spacery oraz modele 3D? Jak można zastosować taką wizualizację w biznesie i czy powinno się to robić? Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dalszej części artykułu.
Jakie zastosowanie ma wirtualny spacer z modelem 3D?
Wnętrza 3D to przygotowany w oparciu o sporą ilość fotografii model 3D naszej nieruchomości, któremu przyglądamy się niczym „domowi dla lalek”. W tego rodzaju modelu widzimy rozkład poszczególnych lokali, a my mamy możliwość go przesuwać, przybliżać i skupiać się na wybranych pomieszczeniach. Model udostępnia się odbiorcom w postaci interaktywnej, dzięki której mają oni wgląd do ogólnej bryły budynku wraz z wnętrzami 3D. Niezależnie od opracowania samego modelu wnętrza 3D, możemy także zdecydować się na wersję interaktywną ze spacerem wirtualnym. Jest to opcja niesłychanie popularna. Polega ona na tym, że prócz przeglądania samego modelu 3D pomieszczeń, np. hostelu czy siedziby firmy, możemy przejść za jednym kliknięciem do dowolnego wnętrza, a następnie zabrać się za jego zwiedzanie od środka. Wirtualny spacer VR umożliwia także przechodzić do sąsiednich pomieszczeń tak samo jak w rzeczywistości.
Dlaczego powinno się zamieścić model 3D?
Za pośrednictwem modeli 3D z wirtualnym spacerem możemy szczegółowo pokazać klientom wybrany budynek i jego pomieszczenia. Tę metodę promocji można użyć do zaprezentowania hostelu, baru albo pracowni, jak również po prostu pokazać znacznemu gronu odbiorców wygląd naszego przedsiębiorstwa “od środka”. Wnętrza 3D możemy też użyć, w trakcie sprzedaży domu, żeby ewentualni klienci mogli dokładnie przyjrzeć się nieruchomości.
Jest kilka argumentów, dla których powinno się zamówić wnętrza 3D wraz ze spacerem wirtualnym. Najważniejszy z nich to możliwość umieszczania ich w wizytówce Google Moja Firma, na naszej stronie internetowej lub udostępnianie ich w innych pomocnych miejscach. Wirtualny spacer z modelem 3D pozwala szybciej nakłonić klienta, aby skorzystał z naszej oferty . Osoby, które poznają bliżej nasze przedsiębiorstwo zaczną mieć do niego o wiele większym zaufaniem i odbiorą jako profesjonalną markę. Jest to także bardzo dobra metoda na zabłyśnięcie na tle rywalizujących z nami podmiotów, gdyż obecnie – pomimo szerokiej dostępności tej technologii – większość firm z niej nie korzysta. Model wnętrza 3D można uzyskać w łatwy sposób — należy po prostu powierzyć jego opracowanie wykwalifikowany fotografowi.
Dane firmy:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]